Σε μουσείο θα μετατραπεί ο παλαιός σιδηροδρομικός σταθμός Πελοποννήσου 
Θα ξανανοίξει μετά από 9 χρόνια


Σε μουσείο θα μετατραπεί ο παλαιός σιδηροδρομικός σταθμός Πελοποννήσου Μετά από εννέα χρόνια που παραμένει κλειστός, ο παλαιός σιδηροδρομικός σταθμός Αθηνών - Πελοποννήσου θα αποκατασταθεί και θα επαναχρησιμοποιηθεί ως σιδηροδρομικό μουσείο. Αυτό αποφάσισε ο ΟΣΕ για το περίτεχνο διώροφο κτήριο που συνδυάζει νεοκλασικά στοιχεία και αρ νουβό και έχει χαρακτηριστεί από το 1985 ως έργο τέχνης. 
 Ο σταθμός αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα σιδηροδρομικής αρχιτεκτονικής στη χώρα μας και αποτελείται από το κεντρικό κτήριο, εκατέρωθεν του οποίου εκτείνονται δύο ισόγειες πτέρυγες, που καταλήγουν σε δύο ισόγεια κτήρια και την αποβάθρα που βρίσκεται στην πίσω πλευρά.
 Ο νέος σχεδιασμός θα περιλαμβάνει νέο στέγαστρο μέχρι την οδό Κωνσταντινουπόλεως ως συνέχεια του στεγάστρου του διατηρητέου κτιρίου. Το στέγαστρο θα εκτείνεται επάνω από τις σιδηροδρομικές γραμμές, όπου θα αναπτυχθεί μέρος του εκθεσιακού χώρου, με βαγόνια και μηχανές επάνω στις ράγες.
 Στο διατηρητέο κτίριο θα λειτουργούν εκθεσιακός χώρος, αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, πωλητήριο και χώροι βοηθητικών χρήσεων
 Όπως διαβάζουμε στο ΑΠΕ, ο αρχικός πυρήνας του κτιρίου του Σιδηροδρομικού Σταθμού χτίστηκε κατά την περίοδο 1884-1889, βάσει σχεδίων ομάδας Γάλλων μηχανικών. Την τελική του μορφή ωστόσο έλαβε μεταξύ των ετών 1912-1913, σε σχέδια του Ερνέστου Τσίλερ, οπότε και προστέθηκαν οι χαρακτηριστικοί τρούλοι στη θέση των στεγών. 
 Πηγή: www.lifo.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Παλαιοντολογικά ευρήματα στην Κρυοπηγή

Στο νέο Δ.Σ. της πανελλήνιας Ομοσπονδίας συλλόγων μαζικού αθλητισμού και υπεραποστάσεων εξελέγχει ο Δημήτριος Σταθόπουλος

Καθηκοντολόγιο Αρχαιοφυλάκων-Ανακοίνωση ΑΡΚΙ

Οικογένεια Μητσοτάκη, ενα ενδιαφέρον πολιτικό case study.

Συνέντευξη με τον Καθηγητή κ. Γεώργιο Χουρμουζιάδη

Μια μεγάλη απόφαση…

Ευρήματα στη Μεθώνη Πιερίας στο επίκεντρο έκθεσης του Αρχαιολογικού Μουσείου

ψήφισμα 8 Περιβαλλοντικών και άλλων μαζικών οργανώσεων της Δυτικής Μακεδονίας